Program partnerski

Program partnerski w swej konstrukcji ma doprowadzić do sytuacji, w której wszystkie strony odnoszą korzyści (układ typu win-win) przy zupełnym braku konfliktu interesów. Dodatkowo daje szansę na powstanie swoistej synergii, której efektem jest nie tylko wymiana i wzajemne wsparcie, ale zwiększenie sumarycznego potencjału partnerów. W tym konkretnym przypadku chodzi o udostępnienie osobom zajmującym się tworzeniem i utrzymaniem portali WWW zaplecza do pozycjonowania rozszerzając ich ofertę i zwiększając zadowolenie klientów.

 

Do kogo kierowany jest program ?

Adresatami programu są wszystkie osoby i firmy zajmujące się tworzeniem stron WWW dla osób trzecich, nieposiadających w swej ofercie usług profesjonalnego pozycjonowania. Dzięki współpracy z nami mogą tego typu usługę wprowadzić do portfolio, co z pewnością wpłynie na zwiększenie potencjału oraz przewagi konkurencyjnej.

 

Co można zyskać biorąc udział w programie:

  • Rozszerzyć zakres usług o profesjonalne pozycjonowanie
  • Zwiększyć zadowolenie klienta, który dzięki dodatkowej usłudze pozycjonowania będzie widoczny na rynku, co z pewnością przełoży się na jego zyski i pozytywnie wpłynie na relację z osobą/firmą zajmującą się serwisem WWW
  • Zwiększyć ilość klientów nie tylko dzięki bardziej kompleksowej usłudze, ale przede wszystkim jako wynik polecenia przez firmy zadowolone z usług – dobrej i widocznej strony WWW
  • oraz ostatnie, ale nie najmniej istotne – generować dodatkowe zyski bez najmniejszego wysiłku

Jak wygląda współpraca ?

Najważniejsze to mieć klienta i/lub klientów, dla których widoczność w sieci ma istotne przełożenie na działalność – aktualnie to właściwie wszyscy klienci. Reszta jest prosta. Wystarczy skontaktować się z nami i pośredniczyć w kontakcie z klientem i przygotowaniem dla niego oferty, przy czym większość obowiązków spoczywa na nas – analizy, propozycje, warunki współpracy itd. Po zawarciu umowy całą pracę wykonujemy my, przesyłając comiesięczne raporty i pozwalając się cieszyć stałym udziałem w przychodach.

Na jaką prowizję można liczyć ?

Jest to zależne od kilku czynników – rodzaju klienta, długości i jakości współpracy, warunków umowy z klientem, terminowości płatności itd. Tak czy inaczej można powiedzieć, że partner partycypuje w przychodach od 20% do 30% za każdy element umowy będący generatorem przychodu, czyli otrzymuje od 20% do 30% z każdej złotówki płaconej przez klienta.

Co należy zrobić ?

Jak najszybciej zapoznać się z regulaminem programu, skontaktować się z nami, podpisać umowę i zacząć się cieszyć z wymiernych efektów współpracy.

Zapraszamy do kontaktu.